Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Коментари и новости в Човешките Ресурси Дискусия как да напишем Успешен Проект
Автор: yanag Категория: Бизнес
Прочетен: 190012 Постинги: 96 Коментари: 86
Постинги в блога от Февруари, 2009 г.
Излезе новият брой на сп "Човешки ресурси"
В него ще намерите следните рубрики "Социален мениджмънт",  "Трибуна на мениджъра ЧР",  "Младите мениджъри ЧР", "Консултантско бюро", "Местната власт и човешкит капитал",  "Организационна култура и много други"
Списаните се се разпространява, через абонамент и свободна продажба.
Станете наши читатели, станете наши автори.
Споделете как се чувствате като "човешки капитал"  
  За контакти:  ch_resursi@mail.bg
Категория: Бизнес
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове: 0

Квалификационен курс
05.03.2009 х-л Плиска

       9.30-12.30-Социално и здравно осигурявяне,лектор Емилия Иванова
   13.30-16.30   -Пенсионно осигурявяне, лектор Ваня Никова

цена 145лв с ДДС

за записвания и информация 02/ 931 22 00  9 31 24 00
www.personal-kosult.com

Категория: Бизнес
Прочетен: 595 Коментари: 0 Гласове: 0
17.03.2009 -Семинар в гр.София 
място на провеждане-ул Екзарх Йосиф 15, ет5
9,30-12,30ч - Закон за данък в/у добавената стойност
                        Закон за местните данъци и такси
                        Закон за акцизите и данъчните складове
                                                                               лектор Петър Захариев
13,30-17,00 Годишно данъчно приключване на 2008 и промените в закона за корпоративното подоходно облагане
                                                                               лектор Димитър Войнов
Цена 155лв с ДДС, вкл. занятия, кафепаузи и 5 книги

Заявка за участие на 02 931 22 00м 031 24 00 или g.popov@einet.bg
Категория: Бизнес
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове: 0

 

Някой непрекъснато се опитва да ви прехвърли работа  и отговорности

Чувствате се като риба закачена на кукичката на въдица, която някой подръпва, просто научете се да се „откачате”.

 

Когато си имате работа с дразнещи колеги, прекалено взискателни (капризни) клиенти,  вбесяващ началник, или недисциплинирани служители  можете да се научите да се “откачате и дистанцирате” и да подобрите ситуацията, в която сте попаднали.

 

Дистанцирането ще Ви освободи от вашите емоционални капани и  обвързаности, фокусирайки се върху човекът, който упражнява най-голям контрол върху вас - самият вие.

 

Дистанциране в  четири стъпки

1.     Физическо

2.     Мисловно

3.     Вербално

4.     Бизнес умения и  инструменти

 

Първите две стъпки ще доведат до успокояването ви

Вторите две  са стъпки на действието, пряко насочени към проблемната ситуация.

Физическо

Това са действия които ще ви успокоят и намалят напрежението-кратка разходка, наплискване със студена вода или просто няколко дълбоки вдишвания.

Идеята е да се освободи енергия така ще можете да мислите по- ясно.

 

Мисловно

В тази стъпка   ще трябва да си отговорите на 5 въпроса

1.     Какво се случва тук?

2.     Какви са реалните факти в създадената ситуация?

3.     Какво е участието им?

4.     Какво е моето участие?

5.     Какво мисля аз, какво е моето мнение?

 

Вербално

След като сте отговорили на горните въпроси време е да започнете да общувате по нов начин, който ще доведе до промяна в ситуацията.  Открийте думи, (а понякога замълчете), които да ви защитят от емоционалните капани. Научете се да казвате „не” без да изпитвате чувство на вина.

 Важно е да общувате с положителна нагласа, използвайки „АЗ”, за да изразите вашите желания, вместо „Вие” - което стоварва вината върху другите.

 

Бизнес умения и инструменти

Включва писането на съобщения, договори, провеждането на срещи

Ангажирането на времето и вниманието ви към  работа ще ви отдалечи от интригите на работното място.

 

За да се научите успешно да прилагате 4- те стъпки трябва да започнете да действате. С упоритост и търпение ще се научите да избягвате емоционалните капани на работното място

Тази техника може да се приложат към:

·        хора, незачитащи границите;

·        хора, с разстройства на личността;

·        трудни шефове;

·        недисциплинирани подчинени.

 

Следващият път, когато някой се опита да ви влуди, опитайте да приложите 4- те стъпки на  „откачане” и вижте какво ще се случи.

 

Няма значение колко ядосан, наранен, раздразнен или огорчен се чувствате,  можете да промените вашата реакция спрямо проблемните колеги и да получите удоволствие от времето прекарано на работното място.

Желаем ви успех

Категория: Бизнес
Прочетен: 668 Коментари: 0 Гласове: 0
24.02.2009 14:02 - Семинар
Как да разработваме успешни проекти

25-27 март 2009 София х-л Плиска

Модул 1-Оперативна Програма Човешки Ресурси
Модул2- Практическа работа по разработка на проекти
www. g.popov@einet.bg
При проявен интерес се свържете с нас на 931 22 00 или 931 24 00
Ще Ви предоставим изчерпателна информация за  програмата, цените и лекторите
Категория: Бизнес
Прочетен: 604 Коментари: 0 Гласове: 0

Притиснати сме почти до стената. Преследват ни анкети, проучвания и предвиждания. Бъдещето ни го описват ту неустойчиво, ту замаяно от прогнози и цифри – с колко ще намалее притокъкът на „свежа кръв” и колко от постоянно действащата  армия на печелившите и работещите ще се превърне в  гвардията на постоянно неработещите.

Струва ли си да се страхуваме? Списание „Човешки ресурси” Ви предлага в своя следващ брой темата –„ Кризата и ние”. Не видяна и анализирана от платени социолози, а усетена чрез джоба и пулса на собственици, мениджъри, работодатели и специалисти.

Очаквайте ни!

Категория: Бизнес
Прочетен: 733 Коментари: 0 Гласове: 0
БЪДИ САМИЯ СЕБЕ СИ
Едно интервю с Михаил Литвак
imageИскаш ли да бъдеш полезен на другите, живей за себе си; не знаеш как да възпитаваш детето си - остави го на мира; искаш да промениш съдбата си - това е възможно; някой те е нарекъл глупак- съгласи се с това, - твърди Михаил Литвак, лекар, кандидат на медицинските науки, главен психотерапевт на Ростовска област, член кореспондент на РАЕН.

На пръв поглед такива твърдения предизвикват недоумение. Ние сме свикнали да живеем и да мислим другояче. А може би просто не отдаваме значение на това, че съществуват ясни правила, които ако спазваме, ще постигнем в живота това, което искаме? Тези правила и още много други неща Михаил Литвак разглежда в своите двадесет книги по актуални въпроси на психотерапията, психологията на общуване, управлението. Своите методи за обучение на грамотно общуване и лечение на неврози Литвак използва по време на занятията на създадения от него клуб на хората, които са решили да овладеят стресовите ситуации.
Категория: Други
Прочетен: 1040 Коментари: 2 Гласове: 0
Броят е посветен на добрите практики   в управлението на човешкия капитал .
 Вярвяме, че :„Успехите на една компания се дължат изцяло на хората, които работят в нея” – разказна Олга Сандова, изпълнителен директор на „Автомотор корпорация” АД. 
„За децата с любов и всеотдайност” под това мото са представени усилията на екипа на Дневния център за деца с увреждания „Добро сърце” гр. Перник. Ще можете да прочетете и за добрата практика на Software AG -  за правилните хора на правилното място. Ще ви изненада и изповедта на Яна Вълчанова за личните си  и професионални успехи като мениджър „Човешки ресурси” на фирма „Браво” ООД.

Очаквайте съветите  и на мис „Човешки ресурси” как с усмивка да запазите красотата си и младостта.

Не пропускайте да запознаете и с ключа на организационната култура, за отношенията – шеф-подчинен и защо в България има лидерски комплекс.

Категория: Бизнес
Прочетен: 2607 Коментари: 1 Гласове: 0
НАЦИОНАЛЕН ПРИЗ “ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ – 2008”

За пети пореден път списание “Човешки ресурси” и фондация “Човешките ресурси в България и евроинтеграцията” връчиха националните награди приз “Човешки ресурси - 2008”. 
Официалната церемония се състоя на 8 януари 2009 г. от 19 часа в зала “Тържествена” на Централния Военен клуб. 

Като почетни гости на вечерта присъстваха и призьорите на национален приз “Човешки ресурси” от отминалите години. Церемонията се проведе под патронажа на министъра на труда и социалната политика г-жа Емилия Масларова, която отправи приветствие към присъстващите.


Категория: Бизнес
Прочетен: 771 Коментари: 1 Гласове: 0

Фирма „Персонал-Консулт –Г.Попов”разработва проект по схема „Квалификационни услуги и обучение на заети лица-фаза 2”

Предлагаме включване впрограмата за обучение за придобиване на ключови компетентности-умения за учене, обществени и граждански компетентности; инициативност и предприемачество; културна осъзнатост и творчиство.

Обучението е 100% финансирано от  Европейския съюз.

Търсим партньори (микро, малки и средни предприятия), на които да обучим персонала.

 

За контакти

 Яна Гочева

„ЕТ Персонал Консулт-Г.Попов”

 Бул. „Христо Ботев” 77А

 1303 София

 Тел: 02/ 931 18 02 ; 931 22 00

 e-mail: g.popov@einet.bg

 http://www.personal-konsult.com

 

Категория: Бизнес
Прочетен: 526 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 05.02.2009 22:05

Отново е отворена процедура за приемане на предложения по ОП ЧР " Квалификационни услуги и обучение за заети лица-фаза 2"
Документите се публикувани на сайта на Агенция за заетостта

Категория: Бизнес
Прочетен: 557 Коментари: 0 Гласове: 0
Търсене

За този блог
Автор: yanag
Категория: Бизнес
Прочетен: 190012
Постинги: 96
Коментари: 86
Гласове: 136
Архив
Календар
«  Февруари, 2009  >>
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728