В него ще намерите следните рубрики "Социален мениджмънт", "Трибуна на мениджъра ЧР", "Младите мениджъри ЧР", "Консултантско бюро", "Местната власт и човешкит капитал", "Организационна култура и много други"
Списаните се се разпространява, через абонамент и свободна продажба.
Станете наши читатели, станете наши автори.
Споделете как се чувствате като "човешки капитал"
За контакти: ch_resursi@mail.bg
Квалификационен курс
05.03.2009 х-л Плиска
9.30-12.30-Социално и здравно осигурявяне,лектор Емилия Иванова
13.30-16.30 -Пенсионно осигурявяне, лектор Ваня Никова
цена 145лв с ДДС
за записвания и информация 02/ 931 22 00 9 31 24 00
www.personal-kosult.com
място на провеждане-ул Екзарх Йосиф 15, ет5
9,30-12,30ч - Закон за данък в/у добавената стойност
Закон за местните данъци и такси
Закон за акцизите и данъчните складове
лектор Петър Захариев
13,30-17,00 Годишно данъчно приключване на 2008 и промените в закона за корпоративното подоходно облагане
лектор Димитър Войнов
Цена 155лв с ДДС, вкл. занятия, кафепаузи и 5 книги
Заявка за участие на 02 931 22 00м 031 24 00 или g.popov@einet.bg
Някой непрекъснато се опитва да ви прехвърли работа и отговорности
Чувствате се като риба закачена на кукичката на въдица, която някой подръпва, просто научете се да се „откачате”.
Когато си имате работа с дразнещи колеги, прекалено взискателни (капризни) клиенти, вбесяващ началник, или недисциплинирани служители можете да се научите да се “откачате и дистанцирате” и да подобрите ситуацията, в която сте попаднали.
Дистанцирането ще Ви освободи от вашите емоционални капани и обвързаности, фокусирайки се върху човекът, който упражнява най-голям контрол върху вас - самият вие.
Дистанциране в четири стъпки
1. Физическо
2. Мисловно
3. Вербално
4. Бизнес умения и инструменти
Първите две стъпки ще доведат до успокояването ви
Вторите две са стъпки на действието, пряко насочени към проблемната ситуация.
Физическо
Това са действия които ще ви успокоят и намалят напрежението-кратка разходка, наплискване със студена вода или просто няколко дълбоки вдишвания.
Идеята е да се освободи енергия така ще можете да мислите по- ясно.
Мисловно
В тази стъпка ще трябва да си отговорите на 5 въпроса
1. Какво се случва тук?
2. Какви са реалните факти в създадената ситуация?
3. Какво е участието им?
4. Какво е моето участие?
5. Какво мисля аз, какво е моето мнение?
Вербално
След като сте отговорили на горните въпроси време е да започнете да общувате по нов начин, който ще доведе до промяна в ситуацията. Открийте думи, (а понякога замълчете), които да ви защитят от емоционалните капани. Научете се да казвате „не” без да изпитвате чувство на вина.
Важно е да общувате с положителна нагласа, използвайки „АЗ”, за да изразите вашите желания, вместо „Вие” - което стоварва вината върху другите.
Бизнес умения и инструменти
Включва писането на съобщения, договори, провеждането на срещи
Ангажирането на времето и вниманието ви към работа ще ви отдалечи от интригите на работното място.
За да се научите успешно да прилагате 4- те стъпки трябва да започнете да действате. С упоритост и търпение ще се научите да избягвате емоционалните капани на работното място
Тази техника може да се приложат към:
· хора, незачитащи границите;
· хора, с разстройства на личността;
· трудни шефове;
· недисциплинирани подчинени.
Следващият път, когато някой се опита да ви влуди, опитайте да приложите 4- те стъпки на „откачане” и вижте какво ще се случи.
Няма значение колко ядосан, наранен, раздразнен или огорчен се чувствате, можете да промените вашата реакция спрямо проблемните колеги и да получите удоволствие от времето прекарано на работното място.
Желаем ви успех
25-27 март 2009 София х-л Плиска
Модул 1-Оперативна Програма Човешки Ресурси
Модул2- Практическа работа по разработка на проекти
www. g.popov@einet.bg
При проявен интерес се свържете с нас на 931 22 00 или 931 24 00
Ще Ви предоставим изчерпателна информация за програмата, цените и лекторите
Притиснати сме почти до стената. Преследват ни анкети, проучвания и предвиждания. Бъдещето ни го описват ту неустойчиво, ту замаяно от прогнози и цифри – с колко ще намалее притокъкът на „свежа кръв” и колко от постоянно действащата армия на печелившите и работещите ще се превърне в гвардията на постоянно неработещите.
Струва ли си да се страхуваме? Списание „Човешки ресурси” Ви предлага в своя следващ брой темата –„ Кризата и ние”. Не видяна и анализирана от платени социолози, а усетена чрез джоба и пулса на собственици, мениджъри, работодатели и специалисти.
Очаквайте ни!
Вярвяме, че :„Успехите на една компания се дължат изцяло на хората, които работят в нея” – разказна Олга Сандова, изпълнителен директор на „Автомотор корпорация” АД.
„За децата с любов и всеотдайност” под това мото са представени усилията на екипа на Дневния център за деца с увреждания „Добро сърце” гр. Перник. Ще можете да прочетете и за добрата практика на Software AG - за правилните хора на правилното място. Ще ви изненада и изповедта на Яна Вълчанова за личните си и професионални успехи като мениджър „Човешки ресурси” на фирма „Браво” ООД.
Очаквайте съветите и на мис „Човешки ресурси” как с усмивка да запазите красотата си и младостта.
Не пропускайте да запознаете и с ключа на организационната култура, за отношенията – шеф-подчинен и защо в България има лидерски комплекс.
За пети пореден път списание “Човешки ресурси” и фондация “Човешките ресурси в България и евроинтеграцията” връчиха националните награди приз “Човешки ресурси - 2008”.
Официалната церемония се състоя на 8 януари 2009 г. от 19 часа в зала “Тържествена” на Централния Военен клуб.
Като почетни гости на вечерта присъстваха и призьорите на национален приз “Човешки ресурси” от отминалите години. Церемонията се проведе под патронажа на министъра на труда и социалната политика г-жа Емилия Масларова, която отправи приветствие към присъстващите.
Фирма „Персонал-Консулт –Г.Попов”разработва проект по схема „Квалификационни услуги и обучение на заети лица-фаза 2”
Предлагаме включване впрограмата за обучение за придобиване на ключови компетентности-умения за учене, обществени и граждански компетентности; инициативност и предприемачество; културна осъзнатост и творчиство.
Обучението е 100% финансирано от Европейския съюз.
Търсим партньори (микро, малки и средни предприятия), на които да обучим персонала.
За контакти
Яна Гочева
„ЕТ Персонал Консулт-Г.Попов”
Бул. „Христо Ботев” 77А
1303 София
Тел: 02/ 931 18 02 ; 931 22 00
e-mail: g.popov@einet.bg
http://www.personal-konsult.com
Отново е отворена процедура за приемане на предложения по ОП ЧР " Квалификационни услуги и обучение за заети лица-фаза 2"
Документите се публикувани на сайта на Агенция за заетостта